juli 17, 2018 Registreren  | Inloggen
HomeHomePestenPestenMededelingen va...Mededelingen va...nieuwe versie forumnieuwe versie forum
Vorige

Volgende
Nieuw bericht
6-8-2013 16:14

Hallo allemaal,

Vanaf vandaag 6 augustus hebben we een nieuwe versie van het forum. Als het goed is werkt alles zoals het zou moeten :). Je kunt als je geregistreerd bent berichten plaatsen en reageren op anderen. Voorheen werkte niet alles bij alle browsers. Mocht je nu iets tegenkomen wat bij jou niet werkt dan mag je dat laten weten door een mailtje te sturen naar:

webredactie@pestweb.nl

Zet dan wel even in het onderwerp: forum Pestweb.

Fijne vakantie nog!

Groetjes Laura namens beheer forum Pestweb

Nieuw bericht
29-12-2017 15:00

beheerder schreef:

Hallo allemaal,

Vanaf vandaag 6 augustus hebben we een nieuwe versie van het forum. Als het goed is werkt alles zoals het zou moeten :). Je kunt als je geregistreerd bent berichten plaatsen en reageren op anderen. Voorheen werkte niet alles bij alle browsers. Mocht je nu iets tegenkomen wat bij jou niet werkt dan mag je dat laten weten door een mailtje te sturen naar:

webredactie@pestweb.nl

Zet dan wel even in het onderwerp: forum Pestweb.

Fijne vakantie nog!

Groetjes Laura namens beheer forum Pestweb

ik weet dat het moeilijk is om nu in de vakantie niet te kunnen appen,bellen of mailen om hulp en daarom gaan we dat ook veranderen .

want ook in de vaknties worden mensen gepest .

dasarom kan je vanaf nu ook in de vakanties appen ,bellen en mailen

Nieuw bericht
29-12-2017 15:03

dank je wel want ik zit met een groot probleem

namelijk zeggen mensen dat ik zelfmoord moet plegen en nu heb ik dat ook geprobeerd door in me zelf te snijden zo diep dat ik mijn ader bijna raakte maar iemand hield me tegen

alleen dat was een pester .

ik weet alleen niet of ik hem moet vertrouwen of dat hij dat deed om dat ze anders niemand hebben om  te pesten

dus moet ik vrienden met hem worden of niet ??

Nieuw bericht
1-1-2018 17:50

femke schreef:

dank je wel want ik zit met een groot probleem

namelijk zeggen mensen dat ik zelfmoord moet plegen en nu heb ik dat ook geprobeerd door in me zelf te snijden zo diep dat ik mijn ader bijna raakte maar iemand hield me tegen

alleen dat was een pester .

ik weet alleen niet of ik hem moet vertrouwen of dat hij dat deed om dat ze anders niemand hebben om  te pesten

dus moet ik vrienden met hem worden of niet ??

Zelfmoord is sowieso NOOIT oké. Vaak denken mensen dat dit helpt, maar het helpt écht niet. Pesters zeggen zulke dingen puur omdat ze het leuk vinden om je uit te dagen, al verwachten ze nooit dat je het ook daadwerkelijk doet. Waarschijnlijk hield deze pester je tegen omdat hij schrok, door hetgene wat ik ook net hiervoor al getypt heb. Ik zou voorzichtig zijn met vertrouwen, maar vertel dit wel zeker tegen je ouders/verzorgers, want die kun je echt vertrouwen!

Forum Moderator Pestweb.nl | Voor hulp tegen pesten.

Vorige

Volgende
HomeHomePestenPestenMededelingen va...Mededelingen va...nieuwe versie forumnieuwe versie forum

Forum Pestweb Minimaliseren

Op het forum van Pestweb kun je je verhaal of jouw mening kwijt over pesten.Wil je reageren op anderen of zelf een onderwerp beginnen? Registreer je dan hieronder in het inlogscherm door te klikken op 'registreren'. Let op: je moet een wachtwoord verzinnen van minimaal 7 tekens. Daarna ben je ingelogd op het forum.
Je kunt ook chatten, maillen of bellen  met Pestweb kijk op:
 www.pestweb.nl

Het forum van Pestweb is openbaar. Ga zorgvuldig om met je gegevens.

Inloggen Minimaliseren
Aanmelden