januari 22, 2018 Registreren  | Inloggen
HomeHomeOver het forumOver het forumDe moderators v...De moderators v...Moderator PaavaliModerator Paavali
Vorige

Volgende
Nieuw bericht
1-9-2017 14:57

Hallo,

Ik ben Paavali, 18 jaar oud en ik ben sinds februari 2017 forum moderator bij Pestweb. 

Mijn doel is om zoveel mogelijk mensen te helpen met hun vragen met betrekking tot pesten of andere problemen. Zelf ben ik in het verleden ook gepest en heb ik ook verschillende ''Rots en Water'' weerbaarheidstrainingen bijgewoond. In de loop der jaren heb ik vele vormen van pesten meegemaakt. Zowel persoonlijk, als met het blote oog. Hieruit heb ik veel geleerd. Het geeft mij altijd een goed gevoel om mensen te helpen en om een luisterend oor voor mensen te zijn. Als je vragen hebt, plaats ze dan zeker op het forum. Grote kans dat ik je dan zal helpen met jouw vraag!

Met vriendelijke groet,

Paavali

Forum Moderator Pestweb.nl | Voor hulp tegen pesten.

Vorige

Volgende
HomeHomeOver het forumOver het forumDe moderators v...De moderators v...Moderator PaavaliModerator Paavali

Forum Pestweb Minimaliseren

Op het forum van Pestweb kun je je verhaal of jouw mening kwijt over pesten.Wil je reageren op anderen of zelf een onderwerp beginnen? Registreer je dan hieronder in het inlogscherm door te klikken op 'registreren'. Let op: je moet een wachtwoord verzinnen van minimaal 7 tekens. Daarna ben je ingelogd op het forum.
Je kunt ook chatten, maillen of bellen  met Pestweb kijk op:
 www.pestweb.nl

Het forum van Pestweb is openbaar. Ga zorgvuldig om met je gegevens.

Inloggen Minimaliseren
Aanmelden