juli 17, 2018 Registreren  | Inloggen
HomeHomeOver het forumOver het forumInformatie en u...Informatie en u...Waarom zijn mijn reacties niet meteen zichtbaar?Waarom zijn mijn reacties niet meteen zichtbaar?
Vorige

Volgende
Nieuw bericht
26-6-2013 11:21

Hallo,

mocht je een reactie willen geven op een onderwerp dan kan het zijn dat je reactie niet meteen zichtbaar is. Dit is alleen als je 1 of meerdere keren een overtreding van de regels hebt gemaak.

Moderators controleren je bericht, en kunnen je bericht toevoegen/aanpassen of weigeren.

Groet,
Jordy

(Dit is niet bij iedereen van toepassing want mensen die nog nooit de regels hebben overgetreden hebben hier niet mee te maken)

Nieuw bericht
6-1-2014 18:13

hay Jordy,

bedankt dat je ons dit meld

dit vindt ik belangrijke informatie

groetjes Judith

pss : kan dat jij dit bericht niet ontvangt

Nieuw bericht
15-2-2014 13:47

judith schreef:

hay Jordy,

bedankt dat je ons dit meld

dit vindt ik belangrijke informatie

groetjes Judith

pss : kan dat jij dit bericht niet ontvangt

Hoi,

mocht je nog nooit de regels hebben overgetreden zoals kwetsende berichten hebben gepost zal dit niet het geval zijn. Normaal gezien zijn berichten direct leesbaar voor iedereen! :-) 

Succes! 

Groet,
Jordy

Vorige

Volgende
HomeHomeOver het forumOver het forumInformatie en u...Informatie en u...Waarom zijn mijn reacties niet meteen zichtbaar?Waarom zijn mijn reacties niet meteen zichtbaar?

Forum Pestweb Minimaliseren

Op het forum van Pestweb kun je je verhaal of jouw mening kwijt over pesten.Wil je reageren op anderen of zelf een onderwerp beginnen? Registreer je dan hieronder in het inlogscherm door te klikken op 'registreren'. Let op: je moet een wachtwoord verzinnen van minimaal 7 tekens. Daarna ben je ingelogd op het forum.
Je kunt ook chatten, maillen of bellen  met Pestweb kijk op:
 www.pestweb.nl

Het forum van Pestweb is openbaar. Ga zorgvuldig om met je gegevens.

Inloggen Minimaliseren
Aanmelden