januari 22, 2018 Registreren  | Inloggen
HomeHomePestenPestenTipsTipsantwoord please!!!!!!!!antwoord please!!!!!!!!
Vorige

Volgende
Nieuw bericht
16-1-2015 20:20

even een vraag

hoe gaan jullie om met pesten (hoe verwerken jullie pesten) want bij het onderwerpsta ik al met tranen in de ogen

='(   ='(   ='(

Nieuw bericht
19-4-2015 18:23

Hoi,

Ik ben ook jaren lang gepest en word nu ook gepest, maar nu kan ik er beter mee omgaan. Ik heb met m'n ouders gepraat en als ik dat niet durf dan ga ik altijd naar mijn beste vriendin. Die helpt me er altijd doorheen en is er altijd voor me. Ze praat heel veel met me, zodat ze weet dat ik niks geks ofzo ga doen.

Probeer zoveel mogelijk negeren en als je thuis bent en je voelt dat je hoofd er mee zit ga dan iets doen wat je hoofd leeg maakt.

Groetjes Bregje

Nieuw bericht
26-11-2016 20:20

Hallo Zefanja,

Ik had vaak dat ik last kreeg van het gevoel dat ik er niet bij hoorde in mijn klas, waardoor ik allemaal gekke dingen ging bedenken. Hier heb ik heel lang in gezeten, Maar ben er uit gekomen door met een paar mensen die wel om je geven verder op te bouwen in de klas. Daaraan vooraf kwam dat ik het aan mijn ouders vertelde.

Tip: Vertel gewoon alles aan je ouders. En als je ouders er niet voor openstaan dan je beste vriend of vriendin. Maar als zij er niet voor open staan zoek dan contact met je binnenste en kijk wat de mooie dingen zijn die je hebt gedaan of bedacht. Of vertel het aan de muur of schreeuw het eruit en hoop dat mensen het horen. Of een mentor kan ook helpen. Of een concierge. Die heb ik gebruikt toen mensen aan me zaten en duwden enzovoort.

Groetjes

Nieuw bericht
11-12-2017 17:47

We schrijven er veel over :  https://yoo.rs/tag/pesten

Vorige

Volgende
HomeHomePestenPestenTipsTipsantwoord please!!!!!!!!antwoord please!!!!!!!!

Forum Pestweb Minimaliseren

Op het forum van Pestweb kun je je verhaal of jouw mening kwijt over pesten.Wil je reageren op anderen of zelf een onderwerp beginnen? Registreer je dan hieronder in het inlogscherm door te klikken op 'registreren'. Let op: je moet een wachtwoord verzinnen van minimaal 7 tekens. Daarna ben je ingelogd op het forum.
Je kunt ook chatten, maillen of bellen  met Pestweb kijk op:
 www.pestweb.nl

Het forum van Pestweb is openbaar. Ga zorgvuldig om met je gegevens.

Inloggen Minimaliseren
Aanmelden