juni 18, 2019 Registreren  | Inloggen
HomeHomePestenPestenPesten en uiter...Pesten en uiter...ik ben te dik!ik ben te dik!
Vorige

Volgende
Nieuw bericht
31-1-2015 20:29

Hallo.. ik heet jill 

Ik ben 14 jr en word op school gepest door 2  meiden

Het is.niet eens mn eigen school maar tijdelijk.. ivm dat ik op mijn eigen school ook werd gepest en uitgelachen en ben behoorlijk door het lint gegaan.. nu ben ik bang dat ik me weer moeilijk kan beheersen!  Ik word er heel. Onzeker door ik schaam me voor.mijn uiterlijk en durf niet meer te eten waar anderen bij zijn.. ook durf ik er niet over te praten 

Heeft er iemand tips.. alvast bedankt allemaal 

Grtjs jill

Nieuw bericht
8-9-2015 16:22

jill schreef:
Hallo.. ik heet jill 

Het is.niet eens mn eigen school maar tijdelijk.. ivm dat ik op mijn eigen school ook werd gepest en uitgelachen en ben behoorlijk door het lint gegaan.. nu ben ik bang dat ik me weer moeilijk kan beheersen!  Ik word er heel. Onzeker door ik schaam me voor.mijn uiterlijk en durf niet meer te eten waar anderen bij zijn.. ook durf ik er niet over te praten 

Grtjs jill

Beste Jill,

Wat vervelend voor je dat je onzeker bent. Niet getreurd je bent niet de enigste en staat daarom ook niet alleen voor.

ik wil je graag doorverwijzen naar: https://www.99gram.nl/

Via deze website kun je meer informatie zoeken die jij bij ons hebt gevraagd!

Niet gekregen wat je wou? Geen probleem! Ik zal je blijven helpen totdat je die ene oplossing hebt!

Groetjes!

Nieuw bericht
1-11-2016 22:41

jonathan pest.com schreef:
Shenlo schreef:
jill schreef:
Hallo.. ik heet jill 

Grtjs jill

Beste Jill,

Wat vervelend voor je dat je onzeker bent. Niet getreurd je bent niet de enigste en staat daarom ook niet alleen voor.

ik wil je graag doorverwijzen naar: https://www.99gram.nl/

Via deze website kun je meer informatie zoeken die jij bij ons hebt gevraagd!

Niet gekregen wat je wou? Geen probleem! Ik zal je blijven helpen totdat je die ene oplossing hebt!

Groetjes!

val dan af jij fatty fat fat

Jonathan, jou ouders zouden ouderlijk toezicht moeten nemen op jou pc aangezien jij natuurlijk een klein kindje bent met een IQ van onder de 60 met duidelijk zelf problemen thuis.

Nieuw bericht
28-6-2018 09:43

Jill waar de wil is is een weg. Ga bij een gym bro, laat eens af en toe de suiker liggen en loop eens een rondje om je blok heen voor wat hard nodige beweging

Vorige

Volgende
HomeHomePestenPestenPesten en uiter...Pesten en uiter...ik ben te dik!ik ben te dik!

Forum Pestweb Minimaliseren

Op het forum van Pestweb kun je je verhaal of jouw mening kwijt over pesten.Wil je reageren op anderen of zelf een onderwerp beginnen? Registreer je dan hieronder in het inlogscherm door te klikken op 'registreren'. Let op: je moet een wachtwoord verzinnen van minimaal 7 tekens. Daarna ben je ingelogd op het forum.
Je kunt ook chatten, maillen of bellen  met Pestweb kijk op:
 www.pestweb.nl

Het forum van Pestweb is openbaar. Ga zorgvuldig om met je gegevens.

Inloggen Minimaliseren
Aanmelden