mei 27, 2019 Registreren  | Inloggen
HomeHomePestenPestenDigitaal pestenDigitaal pestenIk word gespest!Ik word gespest!
Vorige

Volgende
Nieuw bericht
2-10-2018 10:55

Hallo ik ben Qoussima,

Ik word al n tijdje gepest op internet. Ik voel me achtervolgd. 'T lijkt alsof er altijd iemand achter me aanzit omdat ze me bedreigen en ze zeggen dat ze me gaan opwachten. Ik ben heel bang, ze hebben mij verteld als ik het aan iemand vertel dat ik zeg tegen iemand dat ik zo gepest word, dat ze me dan gaan opwachten, en meenemen. Ze sturen me altijd berichten via een anoniem nummer, en die kan je ook niet blokkeren. Ik weet niet wie het zijn, en ik heb ook geen vermoede. 

Kan iemand mij helpen, en mij vertellen wat ik moet doen?!

Nieuw bericht
13-10-2018 13:47
Antwoord accepteren 

Ik zou dit zeker tegen je ouders/verzorgers vertellen, die kunnen je wellicht tips geven. Ook zou ik als ik jou was (samen met je ouders/verzorgers) naar de Politie gaan. Die kunnen  wellicht het een en ander adviseren en het anonieme nummer alsnog traceren.

Succes!

Met vriendelijke groeten, Paavali | Forum Moderator

Vorige

Volgende
HomeHomePestenPestenDigitaal pestenDigitaal pestenIk word gespest!Ik word gespest!

Forum Pestweb Minimaliseren

Op het forum van Pestweb kun je je verhaal of jouw mening kwijt over pesten.Wil je reageren op anderen of zelf een onderwerp beginnen? Registreer je dan hieronder in het inlogscherm door te klikken op 'registreren'. Let op: je moet een wachtwoord verzinnen van minimaal 7 tekens. Daarna ben je ingelogd op het forum.
Je kunt ook chatten, maillen of bellen  met Pestweb kijk op:
 www.pestweb.nl

Het forum van Pestweb is openbaar. Ga zorgvuldig om met je gegevens.

Inloggen Minimaliseren
Aanmelden