november 19, 2019 Registreren  | Inloggen
HomeHomeOver het forumOver het forumVragen aan het ...Vragen aan het ...Volledig verwijderen accountVolledig verwijderen account
Vorige

Volgende
Nieuw bericht
22-7-2019 19:52

Hi,

Ik heb hier in 2018 en 2019 berichten geplaatst over ernstige schade die ik heb opgelopen door pesten (mishandeling) op een school. Door nieuwe ontwikkelingen heeft dit het regionaal nieuws behaald.

Helaas zijn de pesters nog steeds niet volwassen geworden. Zij zijn de redactie van het regionaal nieuws massaal gaan lastigvallen door middel van het sturen van leugens over mij. Zij verzinnen ter plekke onzin zoals dat ik ergens ontslag ga nemen naar aanleiding van de publicatie van het artikel (huh?) en de redactie van het regionaal nieuws wordt er helemaal gek van. Het is zo erg dat ik zelfs nu een advocaat heb moeten nemen die van de week gaat kijken hoe we dit laffe gedrag kunnen stoppen. 

Ik herken dit gedrag. Op de school waar de mishandeling plaatsvond waren er pesters in mijn klas die mijn vriendinnen van buiten school massaal lastigvielen via internet, zoals via Hyves. Dan kregen ze berichten zoals "ieelll ben jij haar vriendin" en "hoeveel kost het haar om vriendinnen met jou te zijn?" Dit is al 10(!) jaar geleden en ze doen het nog steeds.

Ik heb om deze redenen besloten mijn bijdragen aan pestweb te verwijderen om te voorkomen dat ook het forum van pestweb lastig wordt gevallen door deze personen.

Mijn vraag is daarom: kan mijn account geheel verwijderd worden?

Jammer dat dit moet, ik vind Pestweb heel nuttig en ik vind het goed als iedereen izjn verhaal kan delen en kan praten over ervaringen met pesten. Maar helaas heb ik te maken met stalkende pesters die zo ver gaan dat er niks anders op zit dan mijn account en berichten verwijderen. :(

Nieuw bericht
4-8-2019 11:32

Hallo,

Excuses voor mijn late bericht. Ik heb zelf het ook meegemaakt dat mensen naar oude werkplekken o.i.d. nare berichten over mij stuurden. Natuurlijk resulteert dit in een gesprek met de bedrijfleider, om erover te praten. Echter hoeft dit geen probleem te zijn, want zolang hun niet met nuttige bewijzen komen, zal de baas hier ook niets mee doen. Zo werkt dat bij ons ook, wij zullen nooit iemand die gewoon op ons forum zit om hulp te vragen verbannen ofzo, omdat anderen dat zomaar even vragen. Daarom wil ik toch je account laten staan, zodat je altijd ons om hulp kunt vragen als er iets is! Mochten wij of jijzelf last ondervinden van de pesters via Pestweb, dan zullen we hier zeker iets aan proberen te doen!

Met vriendelijke groeten, Paavali | Forum Moderator

Vorige

Volgende
HomeHomeOver het forumOver het forumVragen aan het ...Vragen aan het ...Volledig verwijderen accountVolledig verwijderen account

Forum Pestweb Minimaliseren

Op het forum van Pestweb kun je je verhaal of jouw mening kwijt over pesten.Wil je reageren op anderen of zelf een onderwerp beginnen? Registreer je dan hieronder in het inlogscherm door te klikken op 'registreren'. Let op: je moet een wachtwoord verzinnen van minimaal 7 tekens. Daarna ben je ingelogd op het forum.
Je kunt ook chatten, maillen of bellen  met Pestweb kijk op:
 www.pestweb.nl

Het forum van Pestweb is openbaar. Ga zorgvuldig om met je gegevens.

Inloggen Minimaliseren
Aanmelden