januari 22, 2018 Registreren  | Inloggen
HomeHomeOver het forumOver het forumVragen aan het ...Vragen aan het ...Even opruimenEven opruimen
Vorige

Volgende
Nieuw bericht
8-5-2017 15:44

Beste forumbeheerders,

Vrijwillig hou ik een oogje op het forum. Het valt me op dat er wel eens vragen dagen of langer onbeantwoord blijven. Nu kan ik daar misschien wel een email-alert voor instellen, maar dan zou ik ook weer berichten krijgen wanneer iemand reageert op een topic van 5 jaar oud!

Mijn vraag:

Is het niet beter om een paar categorieën samen te voegen. Dat maakt het overzichtelijker en 'levendiger'. En erg oude topics (2 jaar) kunnen misschien gesloten worden of in ieder geval een waarschuwing geven als iemand toch probeert te antwoorden.

Mijn verhaal, Digitaal Vs Uiterlijk Pesten, Even voorstellen, het zijn allemaal overlappende categorieën. De meeste berichten/bezoekers beginnen in 'voorstellen' en 'mijn verhaal'. Het is niet erg logisch dat ze daarna ook nog een bericht schrijven in 'Pesten & Uiterlijk, Digitaal pesten en Tips'

Van alles en discussie zijn nou ook niet echt onmisbaar.

Nieuw bericht
9-5-2017 08:52

Hoi!

Er wordt soms inderdaad gereageerd op berichten van een langere tijd terug. Dit is eigenlijk juist een goed teken, het betekent namelijk dat mensen op ons forum zitten te zoeken naar tips of een topic vinden om anderen te helpen die laterna dan weer door een ander gelezen wordt. 

Persoonlijk neem ik als moderator elke dag een aantal keer en kijkje op het forum om te kijken of er een nieuw berichtje is. Dit zodat ik zo snel mogelijk iemand met zijn/haar vraag (verder) kan helpen.

Ik hoop je hiermee een beetje geïnformeerd te hebben. :-)

Forum Moderator Pestweb.nl | Voor hulp tegen pesten.

Nieuw bericht
10-5-2017 12:16

Dankje voor je antwoord.

Als moderator krijg je toch wel een mailtje als er een bericht ergens is?

Nieuw bericht
10-5-2017 13:07

Persoonlijk krijg ik geen mailtje, ik kijk zelf altijd! :-)

Forum Moderator Pestweb.nl | Voor hulp tegen pesten.

Vorige

Volgende
HomeHomeOver het forumOver het forumVragen aan het ...Vragen aan het ...Even opruimenEven opruimen

Forum Pestweb Minimaliseren

Op het forum van Pestweb kun je je verhaal of jouw mening kwijt over pesten.Wil je reageren op anderen of zelf een onderwerp beginnen? Registreer je dan hieronder in het inlogscherm door te klikken op 'registreren'. Let op: je moet een wachtwoord verzinnen van minimaal 7 tekens. Daarna ben je ingelogd op het forum.
Je kunt ook chatten, maillen of bellen  met Pestweb kijk op:
 www.pestweb.nl

Het forum van Pestweb is openbaar. Ga zorgvuldig om met je gegevens.

Inloggen Minimaliseren
Aanmelden