augustus 17, 2019 Registreren  | Inloggen
HomeHomePestenPestenEven voorstelle...Even voorstelle...hoi, even voorstellenhoi, even voorstellen
Vorige

Volgende
Nieuw bericht
5-6-2019 17:27

hoi ik ben Roos,

Ik werd vanaf het laatste kleuterklasje tot het 4de gepest door 1 iemand, dan was het gestopt, maar nu begint ze terug. Ze doet dat met vuile woorden en sluit mij uit. Maar ik weet niet waarom. Ik loop wel wat voor de rest met alles maar daar kan het toch niet aan liggen? ik heb het ook al vertelt tegen mijn vriendinnen maar zij weten niet wat ik kan doen behalve met mijn ouders of met onze juf praten maar dat wil ik niet.

Wat kan ik doen????

Gr. Roos

Nieuw bericht
4-8-2019 10:28

Hoi Roos, 

Ik begrijp heel goed dat je niet met je ouders of juf wilt praten, maar ik denk toch dat het beste is om dat toch te doen. Wellicht hebben die tips en/of kunnen die degene die jouw pest aanspreken erop en sancties erop leggen.

Met vriendelijke groeten, Paavali | Forum Moderator

Vorige

Volgende
HomeHomePestenPestenEven voorstelle...Even voorstelle...hoi, even voorstellenhoi, even voorstellen

Forum Pestweb Minimaliseren

Op het forum van Pestweb kun je je verhaal of jouw mening kwijt over pesten.Wil je reageren op anderen of zelf een onderwerp beginnen? Registreer je dan hieronder in het inlogscherm door te klikken op 'registreren'. Let op: je moet een wachtwoord verzinnen van minimaal 7 tekens. Daarna ben je ingelogd op het forum.
Je kunt ook chatten, maillen of bellen  met Pestweb kijk op:
 www.pestweb.nl

Het forum van Pestweb is openbaar. Ga zorgvuldig om met je gegevens.

Inloggen Minimaliseren
Aanmelden