juli 17, 2018 Registreren  | Inloggen
HomeHomePestenPestenEven voorstelle...Even voorstelle...My_StoryMy_Story
Vorige

Volgende
Nieuw bericht
21-7-2017 02:04

My_Story  Gewijzigd door Girl_Next_Door  op 22-7-2017 01:26:50

Ik heb depressie en daar krijg ik hulp voor, en ik weet dat het heel moeilijk is om met me om te gaan. Maar laatst heb ik een grote ruzie met - wat ik dacht dat mijn drie beste vriendinnen waren. In deze ruzie ben ik erachter gekomen dat we geen vriendinnen zijn, en dat nooit geweest zijn. Een van die drie is nog wel altijd mijn vriendin, zij stond altijd voor me klaar wat dan ook. Maar door een van de andere twee was ik uit een vrienden whatsapp groep gezet, een groep met meerder personen met hun daarbij. Achteraf kreeg ik een bericht van iemand, waar ik meestal niet zo veel mee praat, die mij steunde. Hij heeft mij screenshots gestuurd van wat er in de groep werd gezegd nadat ik eruit was gegooid.

Nou blijkt een van die twee vriendinnen een deel van mijn verhaal gedeeld te hebben met de gehele groep, het was informatie dat ik hun in vertrouwen had verteld. 

Op het moment dat ik las wat er in die groepsapp werd gestuurd en werd gezegd over mij wist ik niet hoe ik mij moest voelen. Ik voel me verraden, verdrietig, super boos, maar vooral leeg. Het doet me aan de ene kant helemaal niks. Aan de ene kant bewijst dit dat ze niet mijn echte vrienden zijn anders hadden ze het wel voor zich gehouden. Maar het blijft maar in mijn hoofd rondtollen. Ik weet niet wat ik ermee moet en ik heb niemand om erover te praten. Ze zitten bij me op school en ik wil niet dat de dagen voorbij gaan, ik weet dat het pas begin van de vakantie is maar ik weet niet of ik dit schooljaar ga redden of kan overleven met iedere dag de confrontatie dat ik nooit goed genoeg zal zijn. 

Ik weet niet wat ik ermee moet. Ik weet niet of ik ze moet aanspreken, moet negeren of moet doen alsof ik niet weet dat het is gebeurt. Het doet me pijn dat ik zomaar aan de kant wordt geschoven. Ik weet niet wat ik nog meer moet veranderen om bij hun geaccepteerd te worden. Inmiddels ben ik radeloos en weet ik echt niet meer wat ik moet doen. Ik zit al heel lang te denken om een eind aan mijn leven te maken omdat ik al niet goed genoeg ben voor hun, voor wie dan wel. 

Nieuw bericht
23-7-2017 00:06
Antwoord accepteren 

Beste GIrl_Next_Door,

Wat vervelend en heftig dit allemaal! Ik zou je als tip willen geven om wellicht met degene die jou de screenshots heeft gestuurd te praten. Dit is waarschijnlijk iemand die jou wilt steunen hierin. Ook zou ik dit direct bespreekbaar maken met je ouders/verzorgers zodat hun jouw school hierover kunnen inlichten. Het is niet makkelijk, maar geloof me, als je dit hebt gedaan ben je super trots op jezelf! Ook jij telt en dat moet je altijd onthouden!

Als je verdere vragen hebt hoor ik ze graag.

Forum Moderator Pestweb.nl | Voor hulp tegen pesten.

Nieuw bericht
23-7-2017 21:25

Paavali schreef:

Beste GIrl_Next_Door,

Wat vervelend en heftig dit allemaal! Ik zou je als tip willen geven om wellicht met degene die jou de screenshots heeft gestuurd te praten. Dit is waarschijnlijk iemand die jou wilt steunen hierin. Ook zou ik dit direct bespreekbaar maken met je ouders/verzorgers zodat hun jouw school hierover kunnen inlichten. Het is niet makkelijk, maar geloof me, als je dit hebt gedaan ben je super trots op jezelf! Ook jij telt en dat moet je altijd onthouden!

Als je verdere vragen hebt hoor ik ze graag.

Dankjewel voor de tips, ik zal er met mijn ouders over hebben. Ik hoop dat mijn mentor me op school kan begrijpen.

Nieuw bericht
24-7-2017 02:32

SUPER!! :-)

Forum Moderator Pestweb.nl | Voor hulp tegen pesten.

Nieuw bericht
22-10-2017 22:23

hoi,

ik ben zelf ook gepest en ik snap hoe jij je voelt! en misschien lijkt het raar dat ik dit zeg maar het is juist goed dat ik ook weet hoe het voelt, hierdoor weet jij dat je zeker niet alleen bent en er zeker tot doet!!!!! In de tijd dat ik gepest werd voelde ik me ook erg alleen, wist niet of ik het moest vertellen en als ik het wou doen wist ik niet hoe. Vorig jaar heb ik dit ook gehad, er was een bericht op snapchat en ik reageerde hierop, niet wetende dat ze boos zou worden. uiteindelijk zei ze dat ik een lesbie was en dat ik mocht stikken in me vrienden en niks was. ik was 2 jaar daarvoor gepest en daardoor raakte dit mij erg. Ik ben meteen naar me ouders gegaan en heb ze het verteld en die hebben mij advies gegeven en daardoor is het uiteindelijk opgelost. Ik zie haar natuurlijk nog op school maar ga niet meer met haar om, ik negeer haar ook niet volledig. ik doe gewoon alsof het niet is gebeurt maar ik ga wel me eigen leven leiden zonder haar. Ik hoop dat je steun zoekt bij iemand die je vertouwd want, YOU MATTER!!!!! en natuurlijk hoop ik dat je hier iets aan heb gehad 

XXX HAPPY

Vorige

Volgende
HomeHomePestenPestenEven voorstelle...Even voorstelle...My_StoryMy_Story

Forum Pestweb Minimaliseren

Op het forum van Pestweb kun je je verhaal of jouw mening kwijt over pesten.Wil je reageren op anderen of zelf een onderwerp beginnen? Registreer je dan hieronder in het inlogscherm door te klikken op 'registreren'. Let op: je moet een wachtwoord verzinnen van minimaal 7 tekens. Daarna ben je ingelogd op het forum.
Je kunt ook chatten, maillen of bellen  met Pestweb kijk op:
 www.pestweb.nl

Het forum van Pestweb is openbaar. Ga zorgvuldig om met je gegevens.

Inloggen Minimaliseren
Aanmelden