september 20, 2019 Registreren  | Inloggen
HomeHomeOver het forumOver het forumOproepjesOproepjesBen jij gepest? Ik wil jou helpen! Jij mij ook? Ben jij gepest? Ik wil jou helpen! Jij mij ook?
Vorige

Volgende
Nieuw bericht
29-11-2018 15:48

Hoi,

Ik ben Carola, ik ben 22 jaar en ik woon in de buurt van Ede.
Voor mijn studie heb ik een opdracht gekregen om een filmpje met iemand te maken waarin we een verhaal vertellen. Ik wil in dit filmpje graag de gevolgen van pesten laten zien. Ik ben dus op zoek naar iemand die gepest is, of nog gepest wordt en daarover durft te praten met mij. Samen gaan we dan een filmpje maken over pesten en wat dat met jou heeft gedaan. Jij kunt hierbij gewoon anoniem blijven! Jij hoeft zelf niet op het filmpje zichtbaar te zijn! We kunnen namelijk helemaal zelf bepalen wat voor een filmpje we gaan maken. Kan bijvoorbeeld met animatie, of foto's/plaatjes, etc. 
Ik hoop dat ik dat filmpje ook aan andere kinderen kan laten zien om ze te waarschuwen voor de erge gevolgen van pesten en hopelijk kunnen wij zo samen nieuwe pesterijen voorkomen. 

Zie je dit wel zitten? Ik zou het heel stoer en tof vinden. Ik kan jou helpen en jij helpt mij ook met mijn opdracht :) 
Ik hoor heel graag van je & alvast super bedankt! 

Groetjes Carola 

Nieuw bericht
14-12-2018 11:48

Hoi Carola!

Een mooi initiatief! Ik hoop dat je iemand vindt die zijn/haar verhalen wilt delen met je voor jouw filmpje. Ik heb overigens wel je berichtje even verplaatst naar 'Oproepjes'! 

Met vriendelijke groeten, Paavali | Forum Moderator

Vorige

Volgende
HomeHomeOver het forumOver het forumOproepjesOproepjesBen jij gepest? Ik wil jou helpen! Jij mij ook? Ben jij gepest? Ik wil jou helpen! Jij mij ook?

Forum Pestweb Minimaliseren

Op het forum van Pestweb kun je je verhaal of jouw mening kwijt over pesten.Wil je reageren op anderen of zelf een onderwerp beginnen? Registreer je dan hieronder in het inlogscherm door te klikken op 'registreren'. Let op: je moet een wachtwoord verzinnen van minimaal 7 tekens. Daarna ben je ingelogd op het forum.
Je kunt ook chatten, maillen of bellen  met Pestweb kijk op:
 www.pestweb.nl

Het forum van Pestweb is openbaar. Ga zorgvuldig om met je gegevens.

Inloggen Minimaliseren
Aanmelden