oktober 18, 2019 Registreren  | Inloggen
HomeHomePestenPestenMijn verhaalMijn verhaalDelen van mijn verhaal Delen van mijn verhaal
Vorige

Volgende
Nieuw bericht
27-3-2019 14:20

Uitgescholden, gepest en kapot gemaakt. 

Dat is een deel van mijn verleden. Roddels die over mij gingen die zo uit de hand gelopen waren dat ik nergens meer kon komen zonder dat mensen 'mijn' verhaal wisten. Lange tijd ben ik heel depressief geweest en heb ik er meerdere keren over na gedacht om ermee te stoppen. 

Gelukkig heb ik het niet gedaan en sta ik eindelijk weer positief in het leven. Omdat ik weet dat ik hierin geen uitzondering ben en dit iets is waar ontzettend veel mensen doorheen gaan heb ik besloten om mijn verhaal te delen. Ik hoop door mijn verhaal te delen dat ik mensen daarmee kan helpen, kan laten zien dat hoe zwaar het ook is, er ook weer een lichtje aan het einde van de tunnel schijnt. Soms lijkt de tunnel oneindig lang te zijn, lijk je steeds terug te komen op hetzelfde punt maar dat lichtje blijft wachten op je, hoe lang je er ook over doet om daar te komen. 

Hieronder staat de link naar het eerste verhaal op mijn blog. Het is een doorlopend verhaal waarin ik mijn verleden bloot leg. Ook op Instagram en facebook ben ik te vinden onder de naam Alter Ego Isa waar ik ook quotes en geluksmomentjes deel. Ik hoop dat ik hier ook mensen kan helpen met mijn verhaal. 

Veel liefs, 
Isa

Mijn blog

Nieuw bericht
14-4-2019 22:28

Hoi isa,

Bedankt voor het delen van je verhaal! Ik hoop dat vele mensen iets kunnen leren van je blog.

Met vriendelijke groeten, Paavali | Forum Moderator

Vorige

Volgende
HomeHomePestenPestenMijn verhaalMijn verhaalDelen van mijn verhaal Delen van mijn verhaal

Forum Pestweb Minimaliseren

Op het forum van Pestweb kun je je verhaal of jouw mening kwijt over pesten.Wil je reageren op anderen of zelf een onderwerp beginnen? Registreer je dan hieronder in het inlogscherm door te klikken op 'registreren'. Let op: je moet een wachtwoord verzinnen van minimaal 7 tekens. Daarna ben je ingelogd op het forum.
Je kunt ook chatten, maillen of bellen  met Pestweb kijk op:
 www.pestweb.nl

Het forum van Pestweb is openbaar. Ga zorgvuldig om met je gegevens.

Inloggen Minimaliseren
Aanmelden