november 19, 2019 Registreren  | Inloggen
HomeHomePestenPestenMijn verhaalMijn verhaalPesten stopt nooitPesten stopt nooit
Vorige

Volgende
Nieuw bericht
4-11-2019 20:25

Ik zal mij even voorstellen, mijn naam is Patrick, ik ben 35 jaar en woon in een klein dorpje.

Ik ben samen met mijn moeder in dit dorpje komen wonen zo'n 30 jaar geleden, omdat ik uit omgeving Rotterdam kwam werdt ik al sinds ik mij kan herinneren gepest, ik heb een moeilijke jeugd achter de rug van huiselijk geweld waar ik als klein kind een trauma aan over heb gehouden.

Niet veel later in dit dorp kwamen de eerste pesterijen al op gang omdat ik niet in het dorp zou passen, er werden dingen verzonen over mij en mijn moeder, er werden verniellingen aangericht aan ons adres en ik werd regelmatig bedreigd.

op het hoogtepunt van alle pesterijen heb ik zelfs een zelfmoord poging gedaan om het maar te laten stoppen, achteraf gezien ben ik blij dat het mislukt is, maar het pesten bleef doorgaan jaar in, jaar uit.

Nu, zo'n 30 jaar na de eerst pesterijen hebben 2 van de pesters kinderen, die zij op hun beurt aan hebben geleerd om mij te pesten wat eerder deze dag nog eens pijnlijk duidelijk werdt.

Ik zit al 3 jaar thuis nu als gevolg van deze pesterijen met chronische hoofdpijn en PTSS waarvoor ik nu 2 jaar in therapie zit. Ik ben aan het eind van mijn latijn want ik weet tot op de dag van vandaag niet hoe mijn pesters heten of waar ze wonen waardoor aangifte doen moeilijk wordt gemaakt.

Vorige

Volgende
HomeHomePestenPestenMijn verhaalMijn verhaalPesten stopt nooitPesten stopt nooit

Forum Pestweb Minimaliseren

Op het forum van Pestweb kun je je verhaal of jouw mening kwijt over pesten.Wil je reageren op anderen of zelf een onderwerp beginnen? Registreer je dan hieronder in het inlogscherm door te klikken op 'registreren'. Let op: je moet een wachtwoord verzinnen van minimaal 7 tekens. Daarna ben je ingelogd op het forum.
Je kunt ook chatten, maillen of bellen  met Pestweb kijk op:
 www.pestweb.nl

Het forum van Pestweb is openbaar. Ga zorgvuldig om met je gegevens.

Inloggen Minimaliseren
Aanmelden