oktober 18, 2019 Registreren  | Inloggen
HomeHomePestenPestenMijn verhaalMijn verhaalGepest wat moet ik doen? Gepest wat moet ik doen?
Vorige

Volgende
Nieuw bericht
19-10-2017 22:39

Hey allemaal ,

Ik zit nu ander half jaar op deze school en wordt gepest sinds kort is het ook begonnen met anonieme berichten en telefooncellen en dan hele gemene dik gen en er wordt ook veel over mij geroddeld wat niet waar is en het wordt alleen maar erger en ik snap gewoon niet waar ik dit aan heb verdiend al deze haat en ik heb gewoon geen vriendinnen meer ik had er sinds kort een maar die gaat naar een andere school want die vindt de rest van de klas ook helemaal niet aardig. En ik zie dan in de avond weer een anoniem bericht met je bent echt f*cking stom en ik voel me zo verschrikkelijk alleen en elke avond huil ik mezelf in slaap en ik kan er niet meer tegen en op school wordt het alleen maar erger en thuis gaat het gewoon verder met berichten en vroeger dacht ik altijd als mensen mij ooit proberen te pesten dan ga ik echt wel voor mezelf opkomen maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan ik weet gewoon niet meer wat ik moet doen..help..

Nieuw bericht
20-10-2017 14:10
Antwoord accepteren 
Noor schreef:

Hey allemaal ,

Ik zit nu ander half jaar op deze school en wordt gepest sinds kort is het ook begonnen met anonieme berichten en telefooncellen en dan hele gemene dik gen en er wordt ook veel over mij geroddeld wat niet waar is en het wordt alleen maar erger en ik snap gewoon niet waar ik dit aan heb verdiend al deze haat en ik heb gewoon geen vriendinnen meer ik had er sinds kort een maar die gaat naar een andere school want die vindt de rest van de klas ook helemaal niet aardig. En ik zie dan in de avond weer een anoniem bericht met je bent echt f*cking stom en ik voel me zo verschrikkelijk alleen en elke avond huil ik mezelf in slaap en ik kan er niet meer tegen en op school wordt het alleen maar erger en thuis gaat het gewoon verder met berichten en vroeger dacht ik altijd als mensen mij ooit proberen te pesten dan ga ik echt wel voor mezelf opkomen maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan ik weet gewoon niet meer wat ik moet doen..help..

Hi Noor. Ik vind het heel vervelend om dit allemaal te moeten lezen. Het is inderdaad makkelijker gezegd dan gedaan. Ik zou je graag verder willen helpen.. Zou je dat goed vinden? Ik hoor graag van je! Groetjes.

Nieuw bericht
20-10-2017 21:45

Hallo Noor,

Wat vervelend om te horen! Pesten is nooit leuk en al zeker  niet als je er zowel thuis én op school last van hebt. Heb je deze dingen al aan je mentor & ouders/verzorgers verteld? Die kunnen namelijk je hier de allerbeste tips in geven, omdat hun jou het beste kennen. Vanaf het internet kunnen wij helaas niet meer doen dan tips geven. Heb je nog verderev ragen? Dan hoor ik ze graag :-).

Succes!

Met vriendelijke groeten, Paavali | Forum Moderator

Nieuw bericht
22-11-2018 13:57

Hallo Noor,

Ik heb zelf in ongeveer dezelfde situatie gezeten. Ik weet hoe je je voelt. Opeens kwam er iemand bij in de klas waar ik bevriend mee werd en vervolgens ging ik naar klas 4(vwo) en dan mixen alle klassen door elkaar heen. Ineens kreeg ik een hele grote vriendinnengroep. Zij kwamen achter het gedrag van die pestkoppen en helpen mij daar nogsteeds mee. 

Nu in de 6de kom ik er pas achter dat het echt klopt dat pesters pesten door iets anders dan jezelf. Een van die meisjes heeft super grote problemen en moet vaak gaan praten op school. Ook maakt het niet uit hoe je eruit ziet, ze vonden mij ook altijd dik terwijl sommige mensen mij oprecht best slank vinden.Ze zoeken altijd iemand om op af te reageren en kiezen vaak een willekeurig persoon. Jij bent mooi zoals je zelf bent! vergeet dat niet! er is ook niks mis met jou! 

praat erover en wees blij en spontaan. Ga eens naast iemand zitten die alleen zit of nieuw is. En zeg soms hallo tegen een persoon of begin een gesprek. Het is eng, toch zul je verstelt staan hoe lieve mensen er zijn naast die pestkoppen. en zij zullen jou hiermee helpen dat weet ik zeker!

Nieuw bericht
4-10-2019 16:19

Ik vind het echt erg.

Vorige

Volgende
HomeHomePestenPestenMijn verhaalMijn verhaalGepest wat moet ik doen? Gepest wat moet ik doen?

Forum Pestweb Minimaliseren

Op het forum van Pestweb kun je je verhaal of jouw mening kwijt over pesten.Wil je reageren op anderen of zelf een onderwerp beginnen? Registreer je dan hieronder in het inlogscherm door te klikken op 'registreren'. Let op: je moet een wachtwoord verzinnen van minimaal 7 tekens. Daarna ben je ingelogd op het forum.
Je kunt ook chatten, maillen of bellen  met Pestweb kijk op:
 www.pestweb.nl

Het forum van Pestweb is openbaar. Ga zorgvuldig om met je gegevens.

Inloggen Minimaliseren
Aanmelden