april 21, 2018 Registreren  | Inloggen
HomeHomePestenPestenMijn verhaalMijn verhaalRoddelen over mij en mijn vriendinnenRoddelen over mij en mijn vriendinnen
Vorige

Volgende
Nieuw bericht
6-12-2017 07:08

Roddelen

Hoi, ik ben Bo Rosalie.

Ik heb best veel vriendinnen waar ik op verschillende plekken mee omga.

Kayleigh, Maartje, Jessy en Jasslin van school en we spelen ook vaak samen buiten.

Izayra en Sinem van school en van Instagram.

En Melek van school.

Maar er zijn natuurlijk ook een paar rotkinderen.

Janay, Secil, Larissa, Defne en Kayra.

Janay, Secil en Larissa roddelen over mij, Kayleigh, Maartje, Jessy en Jasslin.

Defne en Kayra roddelen over Izayra.

En Secil, Larissa en Kayra roddelen over mij, Sinem en Melek.

En het ergste is nog dat die vuile roddels helemaal niet waar zijn.

Volgens hun draag ik op mijn Instagram-foto's vuilniszakken, maar ze hebben nog nooit een Instagram-foto van mij gezien want ze volgen me geen eens.

En ze zeggen altijd dat Sinem en Melek een grote bek hebben en dat Kayleigh veel te dik is.

Ik kan echt niet tegen dat soort mensen!

Aaaaaaaaaaaaaaaah!

Dat was ik, schreeuwend van frustratie.

Nieuw bericht
7-12-2017 20:43

Ik zou dit bespreken met je docent en je ouders/verzorgers. Ook is het slim om gewoon te negeren, hun vinden jouw reactie en die van je vriendinnen waarschijnlijk leuk en doen het er om.

Ik heb overigens je instagram-naam uit je bericht gehaald, het is namelijk niet verstandig om die zomaar openlijk op een forum te zetten.

Forum Moderator Pestweb.nl | Voor hulp tegen pesten.

Vorige

Volgende
HomeHomePestenPestenMijn verhaalMijn verhaalRoddelen over mij en mijn vriendinnenRoddelen over mij en mijn vriendinnen

Forum Pestweb Minimaliseren

Op het forum van Pestweb kun je je verhaal of jouw mening kwijt over pesten.Wil je reageren op anderen of zelf een onderwerp beginnen? Registreer je dan hieronder in het inlogscherm door te klikken op 'registreren'. Let op: je moet een wachtwoord verzinnen van minimaal 7 tekens. Daarna ben je ingelogd op het forum.
Je kunt ook chatten, maillen of bellen  met Pestweb kijk op:
 www.pestweb.nl

Het forum van Pestweb is openbaar. Ga zorgvuldig om met je gegevens.

Inloggen Minimaliseren
Aanmelden